Preskoči na glavno vsebino

Tisto, ko prebereš VSE knjige, pa še vedno nimaš odgovora kdo v resnici si...?

 Včeraj sem na FB profilu objavil razmišljanje:

Tisto, ko prebereš VSE knjige, pa še vedno nimaš odgovora kdo v resnici si...? 

Iskreno povedano se mi zdi, da je večina objavo razumela v smislu, da se trudim "NAJTI SEBE" preko knjig in mi to ne uspeva najbolje 😥. Zato sem se odločil napisati par besed, da razložim moj vzgib za vsebino včerajšnje FB objave.

  • Zase lahko povem, da sem v življenju prebral na stotine in stotine knjig. Natančnega števila ne poznam. Vem pa, da so bila obdobja, ko sem prebral preko 50 knjig v enem letu  in obdobja, ko sem jih prebral letno zgolj nekaj. So me pa knjige vedno privlačile in tako je še danes.

Vsaka prebrana knjiga mi je nekaj sporočila, dala, pustila. Na nek način me je tudi zaznamovala. Nekatere izmed njih bolj, druge manj. Ko sem potem živel ŽIVLJENJE tudi v realnosti, sem se velikokrat spomnil na kak zapis iz dotične knjige in ga v polnosti razumel šele takrat, ko sem imel IZKUŠNJO, ki je bila opisana v knjigi. Ker sem po naravi precej razumsko in analitično naravnan, sem veliko zapisanega najprej zgolj razumel. A me je hkrati nekaj gnalo, da teorije preizkusim in šele na ta način so knjige postale del mene. Znanja, ki jih do danes nisem preizkusil, a obstajajo kot oblika informacije, so zame v resnici še vedno zgolj teorija. Na tem mestu priznam, da je v meni kot razumskemu človeku veliko tovrstnih teoretičnih znanj. Praktična znanja, ki so posledica lastnih izkušenj pa imajo posebno mesto. Vidi in čuti se razlika med naučenim in (iz)živetim.

  • Dobrih 15 let nazaj sem doživel izkušnjo, ki je ne znam znanstveno razložiti. Izgledalo je podobno kot, da pred seboj gledam nekakšen prozoren ekran, kot iz znanstveno fantastičnega filma. Preko tega navideznega ekrana je steklo in se po posebnem ključu razvrstilo, na tisoče strani. Vsa vsebina, ki  sem jo kadar koli prebral, se mi je pri polni zavesti pred očmi zlila - povezala v CELOTO. Od tistega dne naprej je moja izkušnja branja knjig postala izkušnja "branja" zavesti. Zdaj "vidim" vsebino knjige, človeka, življenja na nekem nerazložljivem drugačnem nivoju.

Spoštujem vsako knjigo, a jih od opisanega dogodka naprej veliko več odložim. Redke preberem v celoti. "Vidim" ali je vsebina, ki jo prebiram že "na ekranu" (del moje zavesti) in je nov zgolj zorni kot iz katerega se enaka vsebina podaja, ali pa je zapisano nekaj, kar je zame povsem novega.

  • Resnica je tudi ta, da obstajajo redke knjige (tudi filmi, ljudje, pesmi itd.), ki so sposobne spremeniti dojemanje - zavest človeka. Vir - pobuda za mojo FB objavo: "Tisto, ko prebereš VSE knjige, pa še vedno nimaš odgovora kdo v resnici si...?", je bil trenutek, ko se me je dotaknilo in me v dušo ganilo spoznanje, glede specifične knjige, ki sem jo imel takrat pred sabo.

Po več kot 20ih letih branja sem prišel do vsebine, ki je tako nova, tako drugačna in temeljna. Sicer kompleksna, a podana na najbolj enostavno razumljiv način, kar je možno, za tako globoke teme. Knjiga, ki me je vzpodbudila k objavi na FB je: Stvarstvo je Zavest, ki izvira iz Biti. Podobna knjiga v mojem svetu preprosto ne obstaja.

  • Naslednje besede lahko zvenijo kot reklama, čeprav to v resnici  niti približno niso. Pomembna je unikatna VSEBINA, predvsem pa SPOROČILO knjige za človeka, ki išče temeljne odgovore zase in za razumevanje sveta, ki ga obdaja. Naravo zapisov te knjige veliko bolje od mene opiše Klemen Selakovič,v enem izmed svojih podkastov, ko pove približno tako: " Jaz mislim, da odgovorov ni težko dati. Težko je dati pravilne odgovore.

Dokler človek nima lastne izkušnje in kot iskalec ne predela na tisoče vsebin in se posledično prepriča na lastne oči o dejstvih, tako in tako ni zmožen razlikovati kaj je resnica in kaj laž ali celo manipulacija. Resnica je tudi, da sem avtorja vzpodbudil, da knjigo napiše in izda. 

Po izdaji omenjene knjige sta nastali še dve, ki zaokrožita vsebine o človeku v nekakšno celoto: Kabala zadnje iniciacije in Pot k resničnemu sebi. Zame osebno v stotih knjigah ne najdeš toliko vsebine! Ni medija na svetu, ki bi na enem mestu tako razumljivo podal informacije o tem, kdo je človek v resnici, zakaj obstaja, kje se nahaja in kaj je sploh njegov namen. To stori ta zbirka. Moje navdušenje ni posledica znanja iz teh treh knjig, ampak je posledica izkušenj, ki sem si jih pridobil, ko sem stvari preizkusil v lastnem življenju. 

  • V kolikor bi bilo v moji moči, bi te tri knjige podaril vsakemu gospodinjstvu v Sloveniji. Nato bi zbirko prevedel v tuje jezike in jo razposlal na naslove po celem svetu. Vendar nimam te možnosti in pa svet in  Zavest ne delujeta  na tak način. Zato...
Knjigo Stvarstvo je zavest, ki izvira iz Biti in zbirko Romanje k Sebi - Pot Biti se da izposoditi v knjižnicah (razen tretje knjige, ki je ravnokar v procesu izdaje in pride v knjižnice kmalu). 

Res iz srca priporočam ta korak. 

Ker pa so knjige kot neke vrste učbenik in jih je dobro večkrat prebrati, ter uporabiti za vsakdanje življenje, jih lahko naročite zase s klikom TUKAJ. Na isti povezavi najdete kratek opis vsake knjige posebej.

Kdorkoli se bo odločil, da si knjige izposodi v knjižnici ali pa za nakup zbirke Romanje k sebi - Pot Biti s tem doprinaša, da se znanje, ki je zbrano v knjigah širi naprej. V kolikor bi se odločili naročiti posamezno knjigo iz zbirke vam poštne ne bomo dodatno zaračunali.

Če se vam porodi kakršno koli vprašanje, sem vam na voljo za razlago na emailu ales@suportal.si ali ne telefonu 051 629 208.

Vse dobro in veliko spoznanj o samemu sebi vam želim.

Aleš




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Se zavedate vaših močnih točk? Test osebnosti po DISC metodi.

V času, ko je malo prostora za napake vsaka dodatna pomoč pri določanju "prave" poti še kako prav pride. DISC je metoda, na podlagi katere ugotovite, kaj vas žene naprej in katere so vaše omejujoče lastnosti. Spodaj sledi tekst avtorja DISC testa osebnosti, ki vam ga podrobneje opiše: This Innermetrix Disc Index is a modern interpretation of Dr. William Marston's behavioral dimensions. Marston's research uncovered four quadrants of behavior which help to understand a person's behavioral preferences. This Disc Index will help you understand your behavioral style and how to maximize your potential. D ecisive ( odločen ) — your preference for problem solving and getting results I nteractive ( interaktiven ) — your preference for interacting with others and showing emotion S tability ( stabilen ) — your preference for pacing, persistence and steadiness C autious ( previden ) — your preference for procedures, standards and protocols Na pove

STVARSTVO je ZAVEST, ki izvira iz BITI.

Redko najdeš knjigo, ki iskalcu temeljnih resnic ponudi toliko uporabne vsebine in konkretnih smernic, kot jih vsebuje to delo. Avtorja osebno poznam, zaradi tega sem h knjigi napisal uvod, ki ga objavljam spodaj. Iz uvoda bo tistim iskalcem, ki vas tovrstna vsebina zanima dovolj jasno, ali je knjiga namenjena Vam. Vsi, ki si želite knjigo imeti v svoji lasti, saj je le ta učbenik Življenja, ki ga je treba večkrat prebrati in prežvečiti jo lahko naročite s klikom   tukaj . Vse dobro vam želim na Vaši poti do Resničnega Sebe. Aleš O avtorju Odkar se zavedam, me zanimajo teme, ki bolj in manj posrečeno pojasnjujejo temeljne vzroke, posledice, modrosti in učenja, ki naj bi krojili posameznikovo usodo. Na tej poti sem srečal tudi avtorja knjige, ki je zdaj v vaših rokah. Rasto je človek, ki mi je največ razkril najprej o razumu, nato pa tudi o zavedanju samega sebe. Podal mi je nekaj, česar besede ne morejo dovolj natančno opisati, ker je to posledica lastne izkušnje. Na v

Kaj je POGUM?

Marsikomu pri realizaciji ciljev, pomembnih odločitvah, javnem nastopanju, odločitvi za nov posel ali pa pri temu, da nekoga povabi na zmenek primanjkuje ravno POGUMA . V SSKJ je pogum opisan kot: pogúm -a m (ȗ) pripravljenost storiti kaj kljub težavam, nevarnosti : Ste že kdaj opazovali glavnega junaka, kako pogumno stopi na bojno polje, v dvoboj, v gorečo hišo, akcijo in velikokrat celo v gotovo smrt? A ne izgleda neustrašno? Kot nekdo, ki je dal vsa čustva na stran in se lotil akcije, ne glede na vse. Večina ljudi s katerimi se pogovarjam, si POGUM predstavlja prav tako. Pogumen človek nima ali pa si ne dovoli občutiti strahu. "Ko se bom počutil dovolj močnega, zagotovo stopim v akcijo!" "Danes se še ne bom lotil projekta raje bom prebral še to knjigo, ki mi bo zares pomagala in dala nova spoznanja ter moč, nato pa takoj začnem!" "Ko bom imel dovolj denarja, bom lahko srečen." "Še en kozarček, nato pa jo/ga povabim na zmenek." "P

Koristne povezave: